Conditii generale - MaxLife.ro
1. Definitii
MaxLife – Denumire conventionala ce face referire la MaxLife Sport S.R.L.
SITE – prin site se va intelege domeniul www.maxlife.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.
Prin continut, in sensul prezentilor termeni si conditii, se vor intelege urmatoarele:
- oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
- continutul oricarui e-mail trimis de catre MaxLife CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat MaxLife, catre oricare dintre CLIENTII site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de MaxLife intr-o anumita perioada;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care MaxLife are incheiate contracte de parteneriat intr-o anumita perioada;
- date referitoare la MaxLife sau alte date privilegiate.
CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului, a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre MaxLife.
SERVICIU – serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.
MEMBRU – persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre MaxLife (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre MaxLife si aceasta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare.
CLIENT – persoana fizica care are calitatea de MEMBRU MaxLife si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii.
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre MaxLife intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea MaxLife cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre MaxLife catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre MaxLife, indiferent de modalitatea de livrare.
2. General
2.1. Prin intermediul termenilor si conditiilor se stabileste modul de utilizare a Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre MaxLife si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.maxlife.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, MaxLife sau oricarui tert cu care MaxLife are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia Romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentele Termeni si Conditii, se va considera ca respectivul Client a renuntat la: accesul la Serviciu, alte servicii/produse oferite de MaxLife prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea MaxLife de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea MaxLife, sens in care MaxLife va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti un a fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in maxim 30 de zile de la notificarea scrisa a clientului.
2.6. Cu toate acestea, Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, clientul poate sa contacteze MaxLife, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la MaxLife destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe durata derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de MaxLife.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor incheiate cu MaxLife si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului durata derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, MaxLife nu este obligata sa le anuleze si/sau sa ramburseze clientului sumele achitate.
2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor/Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre MaxLife, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania.
3. Continut
3.1.Continutul prezentului SITE este proprietatea exclusiva a MaxLife, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului
3.3. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea MaxLife si/sau al angajatului MaxLife care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.4. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact
4.1. MaxLife publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite MaxLife sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea MaxLife de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. MaxLife isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea MaxLife, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre MaxLife in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa MaxLife, de catre Membru sau Client;
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. MaxLife nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al MaxLife, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
6.1. MaxLife colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
- validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
- rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
- pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
- trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
- contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
- contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca MaxLife sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor GDPR.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la MaxLife, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
- confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
- dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
- dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
- notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
În virtutea înregistrării voluntare pe websitul MaxLife sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor MaxLife, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către MaxLife în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate GDPR privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre MaxLife, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei MaxLife date cu caracter personal.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre MaxLife a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre MaxLife a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
6.2. Clientul are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
6.3. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.2, Clientul sau Membrul se va adresa MaxLife, prin orice mijloc de comunicare scrisa.
6.4. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
6.5. MaxLife nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.6. Politica de confidentialitate MaxLife se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. MaxLife nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.7. MaxLife se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.8. Exceptie de la prevederile art. 6.7 va face situatia in care transferul / accesarea / vizualizarea / etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.9. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre MaxLife are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.10. MaxLife garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.11. MaxLife nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
- 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)
- 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre MaxLife si client/membru
- 7.1.3. MaxLife isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel MaxLife. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
- 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.2. Produse si servicii
- 7.2.1. MaxLife poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care MaxLife are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
- 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
- 7.2.3. MaxLife poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
- 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
- 7.2.7. Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, MaxLife va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
- 7.2.8. In cazul platilor online MaxLife nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
- 7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea MaxLife, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
- 7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor MaxLife isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
- 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
- 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
- 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca MaxLife poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de MaxLife si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
- 7.3.4. MaxLife poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
- 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MaxLife, in cazul platii online;
- 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
- 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel MaxLife si/sau partenerii acestuia;
- 7.3.4.5 realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;
- 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
- 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul MaxLife, suma aceasta va fi returnata de catre MaxLife in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
- 7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre MaxLife, din culpa sa sau din culpa unui tert, MaxLife va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
- 7.3.8. Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
- 7.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea MaxLife, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
- 7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
- 7.4.1. Clientul / Membrul MaxLife poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Transport
- 7.5.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului MaxLife, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii MaxLife. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor MaxLife, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii MaxLife. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii MaxLife prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
- 7.5.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3 zile de la efectuarea comenzii. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, MaxLife va informa Clientul prin E-mail, in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese.
7.6. Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor
- 7.6.1. Clientul MaxLife poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
– 7.6.1.1. Coletul prezinta deteriorari severe;
– 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
– 7.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
– 7.6.1.4 Produsele nu corespund descrierii;
- 7.6.1.5. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris MaxLife ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletul.
- 7.6.2. Clientul se obliga sa notifice MaxLife, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
- 7.6.3. Clientului care a notificat MaxLife conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, MaxLife considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
- 7.6.4. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
- 7.6.5. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
- 7.6.6. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
- 7.6.7. In toate cazurile, cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre MaxLife.
8. Limitare de responsabilitate
8.1. MaxLife nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9. Forta majora si cazul fortuit
9.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
9.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
9.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
9.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
9.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 9.3.
10. Litigii
10.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre MaxLife Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
10.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si MaxLife se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
10.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si MaxLife sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul MaxLife, in conformitate cu legile romane in vigoare.
10.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
10.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
11. Dispozitii finale
11.1. MaxLife isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.
11.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, MaxLife nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
11.3. MaxLife isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.